Известие

Collapse
No announcement yet.

Падане на оборотите....

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Падане на оборотите....

    когато е студена колата като натисна спирачки в движение оборотите падат рязко до 300-350 и после се дигат.И на празен ход ако запона да припомвам на педала обороти те почват да падат.Иначе спирачките са си добре педала е мек .На изгасен двигател ако припомпам докато се втварди като запаля веднага омеква Някои имал ли е подобен проблем да сподели ?
    GTV 2000 TS 16V 150Hp 96г.

  • #2
    това само на свободна ли го прави?на скорост няма как да играят обороти като натиснеш спирачката.На место и на мен ми го прави понякога и причината е стъпковото моторче...има цели теми за него
    GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

    Comment


    • #3
      Ами примерно запалил съм и тръгвам на първитв 4-5 завоиа или кръстовища като натисна съединител и спирачка да намаля ,оборотите падат много а ми се е случвало и да изгсва.Иначе чистих дроселовата клапа,МПХ и смених дебитомера, на място студена даржи 1100 като загрее падат на 800 и немърдат,но ако започна да помпам на спирачката веднага падат спирам да натискам и се оправиа(като на място падат само когато помпам ако натисна нормално педала не се променят)
      GTV 2000 TS 16V 150Hp 96г.

      Comment


      • #4
        Охх и аз непрекъснато се чудя дали е от моторчето, но по-скоро не е....
        Преди 20 дена заминавах за чужбина (без колата си) и вечерта преди да тръгна ми привършваше бензина, но беше късно и не ми се ходеше по-далече да си заредя както ТРЯБВА в ЕкоЕлда...... ами се ****** и сложих за 20лв ОМВ...... как съм се псувал после...ем си знам....ем съм се псувал и преди ииии....
        То не играха обороти...то не гасна като е на 'нулева'.....то не ......
        Аре заминах......връщам се и пак.....гаЗЗЗЗ докато го изгори....яко зареждане в ЕкоЕлда и пак си е ОК.
        Това е всеки божи път щом заредя другаде......пълен майтап.....
        Ако е моторчето защо 3 месеца не го правеше (от тогава не бях съгрешавал с различен от Еко бензин)??? шаш...

        Пробвай колега зареди си от ЕкоЕлда 95-супер версията поне 20-30 литра и виж как е......

        П.С. зареждам обаче само от Еко бензиностанции, които и преди си бяха от Гръцките, не и от тези които бяха преди БГ и после ги купиха......имам едно наум
        Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

        Comment


        • #5
          И аз сипвам само в Еко и никои не ми вярва че е най-коравия бенз.Последния път сипах в ОМВ и от тогава ми го прави този номер.Дано да е от бензина
          GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

          Comment


          • #6
            Да това е реалноста за добро или лошо....

            И аз искам да зареждам от ШЕЛ например......еми спонсори на Ферари Ф1... всичко както си трябва....онзи ден ми пратиха и новите стикери за сезона '08 на Ф1.....ама не..... сипя ли различно от ЕКО и почва ходенето по мъката....
            Аз обяснение за сега нямам....

            П.С. Ако някой е обърнал внимание на входа на ОМВ (поне кафето им е хубаво та често зимаме ) има едни папки от скоро (явно има доста оплаквания от бензина им). Та тези папки са с документи, които би трябвало да показват, че горивата им отговарят на БДС и са в НОРМИТЕ.
            С колеги гледахме......гледахме.... вътре освен един лист, който уж показва желаното....... има само листа с нормите, но поне с просто око не се виждат самите техни показатели?!?!?! само нормите....

            Така например в ПАПКА - Н95 има норма за горивото да е по БДС от 92 до 95 ОКТАНА!?!?!?!?!?!?!? това е нормата.....!!!!!!!!!! ШОК!!!!

            По-големия ШОК е, че в ПАПКАТА за Супер 100 (или както им се казва тази течност) се намира отново документ със същите граници за минимални октани....от 92 до 95!!!!!!!!!!!!!!!

            Мога само да си представя с какво гориво съм заредил.........и кви обороти искам и аз кви 5 лева.......
            Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

            Comment


            • #7
              и аз сипвам от екото и съм много доволен 95 с добавката или 100 октана сгорива от ЕКО алфата се чуства най добре
              Alfa romeo GTVex
              Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
              Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
              Аudi A3 1.8 20V 02"

              Comment


              • #8
                ами че в всички бензиностанциий лъжат е ясно,особено ако искаш приблизително да засечеш расхода,или ти сипват по малко гориво.та заредих пълен резервоар на омв(сливница) за 100км ми даде разход 15л.тя Алфата при ръчка ми даваше толкова
                а това е едно умрело е36 318i.но след като изразходих цалото гориво,сипах на една шанаджийска бензиностанция пак до горе-като първо колата вървеше повече и на 100км,с доливане до горе ми даде 11л. при едно и също темпо на каране,едни и съши задръствания!Та имах предвит че на шанаджийските горивата не са лоши!

                Comment


                • #9
                  аз дори на Еко си зареждам винаги САМ!!!!
                  Поне ако има измама да е от колонката само не и други шашми на работника
                  Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от wanko
                    Ами примерно запалил съм и тръгвам на първитв 4-5 завоиа или кръстовища като натисна съединител и спирачка да намаля ,оборотите падат много а ми се е случвало и да изгсва.Иначе чистих дроселовата клапа,МПХ и смених дебитомера, на място студена даржи 1100 като загрее падат на 800 и немърдат,но ако започна да помпам на спирачката веднага падат спирам да натискам и се оправиа(като на място падат само когато помпам ако натисна нормално педала не се променят)
                    Колега щом има промяна в оборотите при натискане на спирачката най вероятно имаш скъсана мембрана на сервото на спирачките. От там смуче въздух който не е отчетен от дебитомера и затова оборотите падат. Трябва да си намериш мембрана или нов серво апарат мисля че проблема ти е там.
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #11
                      ами да ти кажа чува се съскане от педала
                      GTV 2000 TS 16V 150Hp 96г.

                      Comment


                      • #12
                        Ще е полезно като решиш проблема колега да споделиш. Стана ми интересно.
                        Дано всичко е ок или да излезе евтино!

                        Успех
                        Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                        Comment


                        • #13
                          Няма как да кажа какъв е бил проблема вчера ,започна да се чува МНГО СИЛНО чукане в двигателя,и сега съм пред ритуално самообиство .По първоначално впечетление мислиа че е биела която бие в коляновиа вал
                          GTV 2000 TS 16V 150Hp 96г.

                          Comment


                          • #14
                            Ужасно неприятно колега.... все пак стискам силно палци да се окаже друго!

                            Късмет и успех!!!
                            Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                            Comment


                            • #15
                              точно това се оказа даите инфо откаде мога да купя втора ръка колянов вал и биела ??? и има ли представа някой за някакви цени за 2-те
                              GTV 2000 TS 16V 150Hp 96г.

                              Comment

                              Working...
                              X